Případová studie: Ústav práva a právní vědy

Beneficio Blog

Martin Staněk
Martin Staněk

19. 7. 2021
8 min.

JSME DIGITÁLNÍ AGENTURA

Specializujeme se na profesionální weby, firemní portály, klientské zóny, aplikace, programování na zakázku, správu webů a datový marketing.

Případová studie: Ústav práva a právní vědy

Představení projektu

Ústav práva a právní vědy, o.p.s. je česká právní a manažerská instituce zaměřená na poskytování profesního vzdělávání v rámci vzdělávacích programů v oblasti managementu (MBA, DBA, BBA) a v oblasti práva (LLM., LL.D., LL.B.).

Náš cíl

Zrevidovat stávající kampaně, navrhnout řešení k jejich optimalizaci a stanovit novou komunikační strategii pro budoucí měsíce. 

Důležitou součástí strategie byly optimalizační kroky vedoucí k snížení nákladů na kampaně a zvýšení výnosnosti.

Strategie

S klientem jsme připravili hlavní rysy nové komunikace, klíčové studijní obory a cílovou skupinu pro oslovení. A na to navázanou marketingovou komunikaci. 

Kampaně

Online kampaně jsme zaměřili na výkon a podporu brandu, k čemuž jsme použily různé kanály od Google Ads až po Youtube.

Pracujeme s daty ze všech online kanálů

Pro maximalizaci výkonu jsme detailně zanalyzovali a zpracovali data z předešlých let a použili je pro nastavení nových kampaní.

Zároveň jsme s klientem řešili přínos a výsledky historických dat pro další nastavení a maximalizaci efektivity v nových kampaních.

Použité nástroje

Pro vyhodnocení kampaní i jejich provoz používáme moderní nástroje:

  • Google Analytics
  • Hotjar
  • Google Ads
  • YouTube
  • Facebook Ads
  • Sklik

Jak jsme si vedli?

Celou kampaň hodnotíme hodně pozitivně. Klientovi jsme nejen ušetřili peníze, ale přinesli jsme také více přihlášek. Tím jsme splnili nejen stanovené cíle, ale také nastartovali fungující strategii pro další komunikaci značky.


 

Start kampaně a její průběh

Začátkem spolupráce jsme s klientem probrali veškeré detaily jeho podnikání a zároveň udělali analýzu stávajících účtů. 

Z úvodní schůzky jsme připravili návrh nového řešení a plán na další kroky na období následujících měsíců.

Po odsouhlasení návrhů jsme začali pracovat na realizaci výkonnostních kampaní, kde jsme s klientem konzultovali každý krok postupně a více mu představovali, co vše budeme tvořit a za jakým účelem.

V průběhu kampaně jsme byli společně v intenzivním kontaktu a pravidelně si reportovali výsledky a návrhy k zlepšení.

Po prvních měsících už se strategie upravovala tak, abychom postupně snižovali celkovou cenu a zároveň udrželi stejný počet konverzí.

Společně s obchodním oddělením klienta jsme dále sledovali vývoj přihlášek a trendy oborů, které si zákazníci volí nejčastěji, abychom ještě více optimalizovali konverzní cestu zákazníka

Také data, která jsme měli, dostávala tímto jiný rozměr, protože jsme s klientem řešili i businessové pozadí celé akce a návratnost,  a také reálné přínosy pro konečnou konverzi.

Chcete marketingově
podpořit i vaši firmu?

Získejte nezávaznou konzultaci k Vašemu projektu, službě nebo internetovému obchodu a zlepšete své výsledky v online reklamě a propagaci.

Ozvěte se nám a nebo přímo Martinovi - [email protected] / +420 775 061 910.

Martin Staněk

Martin Staněk

Nejprve se 3 roky věnoval bankovním službám a posléze se 6 let staral o klienty v Seznam.cz a Czech News Center. U nás má na starosti marketingové klienty, se kterými společně definuje cíle a hledá perfektní řešení pro dlouhodobé výsledky výkonnostní PPC reklamy.

Líbil se Vám článek?
Sdílejte ho na sociálních sítích.

Další doporučené články

#webdesign, #development, #agency

Stali jsme se oficiálními Webflow partnery

Zobrazit více

#webdesign, #development, #ux/ui

Pořiďte si také rychlý web

Zobrazit více
Poptejte nás

Poptávka

Rádi probereme jak můžeme kreativně nebo technicky posunout vaší online prezentaci. Spojíme se s vámi co nejdříve od přijetí poptávky.

Kontaktujte nás


Adresa kanceláří

Beneficio Media, s.r.o.
Myslíkova 12
120 00 Praha 2

Získejte nezávaznou cenovou nabídku nebo konzultaci

+420 777 338 288