Výkonnostní PPC kampaně

Výkonnostní PPC kampaně
Data. Výsledky.
Maximum tržeb.

Čím se liší výkonnostní marketing od "normálního" marketingu? Je řízen pouze výsledky, nikoli měkkými daty. Pojďte se s námi podívat na důležité aspekty výkonnostního marketingu a vytěžte z internetu maximum tržeb.

Proč investovat do výkonnostního marketingu?

Základ online propagace

Pokud provozujete eshop či jinou "prodejní/leadovou" platformu, která realizuje minimálně desítky konverzí denně je výkonnostní marketing základem Vašeho působení na internetu.

Pokročilá automatizace

Je založen z velké míry na dynamických a automatizovaných formátech (PLA, DABA,...).

Maximalizace konverzí

Dynamické platformy těží z automatizace systémů a algoritmů, které dokáží maximalizovat konverze na základě znalosti dat a "real-time" cílení v rozhodovací fázi zákazníka.

Využitelný téměř pro cokoliv

Je vhodný pro prakticky jakýkoli typ businessu vyjma "nemasových" služeb a produktů, které u výkonnostního marketingu zpravidla fungují méně.

Na co se zaměřujeme u výkonnostníhomarketingu

1

Určení role

Určení jeho role v celé marketingové strategii značky.

2

Nastavení formátů

Nastavení všech důležitých formátů a s tím spojených vývojářských povinností a odladění technického zázemí (feedy, pixely, organizace dat).

3

Určení klíčových metrik

Stanovení optimálních cílových CPA, ROAS a dalších metrik, které potřebujeme sledovat a správně nastavit pro rozběh výkonnostního marketingu a optimalizaci cen za výsledek.

Dosáhněte s námi
nejlepších výsledků!

Výkonnostní marketing by neměl být pouze jedinou marketingovou platformou firmy. Doporučujeme kombinovat s brandovými kampaněmi, SEO, influencery či jako součást širší online i offline marketingové strategie. Pak dosahuje nejlepších výsledků. 

Feedy
Sekundární reporting
Pixely
Organizace dat
Vytěžte z internetu maximum
ROAS a CPA
Kampaně na Facebooku

Chcete vědět víc?
Čtěte
náš blog

Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.

#marketing, #case studies

Případová studie: Ústav práva a právní vědy

Zobrazit více
Poptejte nás

Poptávka

Rádi probereme jak můžeme kreativně nebo technicky posunout vaší online prezentaci. Spojíme se s vámi co nejdříve od přijetí poptávky.

Kontaktujte nás


Adresa kanceláří

Beneficio Media, s.r.o.
Myslíkova 12
120 00 Praha 2

Získejte nezávaznou cenovou nabídku nebo konzultaci

+420 777 338 288