
Výkonnostní PPC kampaněData. Výsledky.
Maximum tržeb.
Maximum tržeb.
Čím se liší výkonnostní marketing od "normálního" marketingu? Je řízen pouze výsledky, nikoli měkkými daty. Pojďte se s námi podívat na důležité aspekty výkonnostního marketingu a vytěžte z internetu maximum tržeb.
Proč investovat do výkonnostního marketingu?
Základ online propagace
Pokud provozujete eshop či jinou "prodejní/leadovou" platformu, která realizuje minimálně desítky konverzí denně je výkonnostní marketing základem Vašeho působení na internetu.
Pokročilá automatizace
Je založen z velké míry na dynamických a automatizovaných formátech (PLA, DABA,...).
Maximalizace konverzí
Dynamické platformy těží z automatizace systémů a algoritmů, které dokáží maximalizovat konverze na základě znalosti dat a "real-time" cílení v rozhodovací fázi zákazníka.
Využitelný téměř pro cokoliv
Je vhodný pro prakticky jakýkoli typ businessu vyjma "nemasových" služeb a produktů, které u výkonnostního marketingu zpravidla fungují méně.
Na co se zaměřujeme u výkonnostníhomarketingu
Dosáhněte s náminejlepších výsledků!
Výkonnostní marketing by neměl být pouze jedinou marketingovou platformou firmy. Doporučujeme kombinovat s brandovými kampaněmi, SEO, influencery či jako součást širší online i offline marketingové strategie. Pak dosahuje nejlepších výsledků.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing, #case studies