Data. Výsledky.
Maximum tržeb.
Čím se liší výkonnostní marketing od "normálního" marketingu? Je řízen pouze výsledky, nikoli měkkými daty. Pojďte se s námi podívat na důležité aspekty výkonnostního marketingu a vytěžte z internetu maximum tržeb.
Proč výkonnostní marketing?
Základ online propagace
Pokud provozujete eshop či jinou "prodejní/leadovou" platformu, která realizuje minimálně desítky konverzí denně je výkonnostní marketing základem Vašeho působení na internetu.
Pokročilá automatizace
Je založen z velké míry na dynamických a automatizovaných formátech (PLA, DABA,...).
Maximalizace konverzí
Dynamické platformy těží z automatizace systémů a algoritmů, které dokáží maximalizovat konverze na základě znalosti dat a "real-time" cílení v rozhodovací fázi zákazníka.
Využitelný téměř pro cokoliv
Je vhodný pro prakticky jakýkoli typ businessu vyjma "nemasových" služeb a produktů, které u výkonnostního marketingu zpravidla fungují méně.
Rychlé nasazení a provoz
PPC kampaně je možné nasadit a spustit v řádu dní a nastartovat tak přísun nových zákazníků na Váš web či e-shop.
Na co se zaměřujeme u výkonnostního marketingu
Určení jeho role v celé marketingové strategii značky.
Nastavení všech důležitých formátů a s tím spojených vývojářských povinností a odladění technického zázemí (feedy, pixely, organizace dat).
Stanovení optimálních cílových CPA, ROAS a dalších metrik, které potřebujeme sledovat a správně nastavit pro rozběh výkonnostního marketingu a optimalizaci cen za výsledek.
Sekundární reporting (často se data z jednotlivých platforem liší a přisuzují si výsledky dalších kampaní) a vyhodnocování úspěšnosti v širším měřítku.