Data. Výsledky.
Maximum tržeb.

Čím se liší výkonnostní marketing od "normálního" marketingu? Je řízen pouze výsledky, nikoli měkkými daty. Pojďte se s námi podívat na důležité aspekty výkonnostního marketingu a vytěžte z internetu maximum tržeb.

Proč výkonnostní marketing?

Základ online propagace

Pokud provozujete eshop či jinou "prodejní/leadovou" platformu, která realizuje minimálně desítky konverzí denně je výkonnostní marketing základem Vašeho působení na internetu.

Pokročilá automatizace

Je založen z velké míry na dynamických a automatizovaných formátech (PLA, DABA,...).

Maximalizace konverzí

Dynamické platformy těží z automatizace systémů a algoritmů, které dokáží maximalizovat konverze na základě znalosti dat a "real-time" cílení v rozhodovací fázi zákazníka.

Využitelný téměř pro cokoliv

Je vhodný pro prakticky jakýkoli typ businessu vyjma "nemasových" služeb a produktů, které u výkonnostního marketingu zpravidla fungují méně.

Rychlé nasazení a provoz

PPC kampaně je možné nasadit a spustit v řádu dní a nastartovat tak přísun nových zákazníků na Váš web či e-shop.

Nezávazně poptat

Na co se zaměřujeme u výkonnostního marketingu

Určení jeho role v celé marketingové strategii značky.

Nastavení všech důležitých formátů a s tím spojených vývojářských povinností a odladění technického zázemí (feedy, pixely, organizace dat).

Stanovení optimálních cílových CPA, ROAS a dalších metrik, které potřebujeme sledovat a správně nastavit pro rozběh výkonnostního marketingu a optimalizaci cen za výsledek.

Sekundární reporting (často se data z jednotlivých platforem liší a přisuzují si výsledky dalších kampaní) a vyhodnocování úspěšnosti v širším měřítku.

Systémy a nástroje, které používáme

Prohlédněte si naše reference

Reference

Máme důvěru skvělých klientů

1
2
3
4
5
6
7
8