Vánoční soutěž
s Volkswagen Financial Services
Pro klienta jsme vytvořili vánoční soutěžní microsite, která prostřednictvím sociálních sítí připomínala existenci značky. S pomocí jednoduchých otázek jsme soutěžícím poskytovali informace o produktech a důležitých milnících firmy, které zároveň zajišťovaly zábavný způsob vzdělávání a interakce.
Vyhrajte iPhone 15
Kreativní microsite založená na "adventním kalendáři" spojovala zábavu se soutěživostí. To vše v kombinaci se zajímavými výhrami vytvořilo lead‑generation microstránku, kde si cílová skupina nejen užila zábavu a soutěžení, ale také získala důležité informace o klientovi prostřednictvím pečlivě vybraných otázek. Zanecháním svých kontaktů se účastníci zapojili do marketingového procesu a zároveň soutěžili o atraktivní ceny.
40tis.
0tis.
soutěžních odpovědí na otázky
20tis.
0tis.
unikátních hráčů
120
0
rozdaných cen
Propagace Vánoční soutěže
V rámci online soutěže byla spuštěna propagační kampaň zaměřená výhradně na sociální sítě. Díky této strategii jsme přivedli na web více než 20 tisíc unikátních soutěžících, kteří nám zaslali více než 40 tisíc odpovědí na soutěžní otázky.