
Osobní workshopBudování
značky
značky
Máte zajímavý nápad, ale nemáte zkušenosti s marketingem a celkovým budováním nové značky? Projděte si naším propracovaným workshopem a naučte se postupovat tak, aby to fungovalo.
Pro koho jeworkshop?
Pro majitele menších firem, začínající podnikatele, startupistu chystajícího se na investory, marketingové či obchodní manažery středních a větších firem nebo pro kohokoli, kdo se chce dozvědět více o všech souvislostech marketingu a významu budování značky.
Na co jezaměřen?
Na vytvoření ucelené definice celého marketingového procesu vaší nové nebo transformované značky, celé firmy či nového produktu/služby, kterou uvádíte na trh. A to celé s přesahem do obchodní strategie vaší firmy, včetně logistiky nebo práce se zaměstnanci či skladováním.
Průběhworkshopu
S kým budete
mít tu čest?Jakub Kofroň
mít tu čest?
Vybudoval a úspěšně vede naši strategickou digitální agenturu a je také majitelem značky ELKA UNDER & LOUNGE, s obraty v řádech desítek milionů a působením na několika trzích Evropy.
Jakub vystudoval pražskou VŠE a studoval také na ESCP Business school v Madridu. Aktuálně na VŠE také příležitostně přednáší a oponuje diplomové práce. Rozhovory s Jakubem jste mohli vidět v médiích jako Forbes, Hospodářské noviny,Lidové noviny, iDnes, SeznamTV a další.
Jeho mottem je mít nápady dříve, než je budete potřebovat.
Kolik workshop stojí?
Jakub s vámi stráví cca 3-4 hodiny na osobním workshopu u nás v kanceláři, u vás ve firmě a nebo klidně vzdáleně skrze videokonferenci. Na workshopu budete jen vy a vaši kolegové.