
Webová analytikaMěření.
Vyhodnocení.
Optimalizace.
Vyhodnocení.
Optimalizace.
Díky webové analytice pomáháme optimalizovat webové stránky a výkonnostní reklamní kampaně tak, aby našim klientům přinášely maximum. Pravidelné měření webových stránek nám pomáhá odhalit slabá místa a poskytnout vstupní údaje pro jejich optimalizaci.
Co je typické pro naši práci?
Implementace analytiky
Prvním krokem k měření je implementace a nastavení Google Tag Manageru a následné propojení s Google Analytics.
Nastavení
měření
Druhým nezbytným krokem je nastavení samotného měření pomocí cílů a událostí tak, abychom lépe vyhodnotili předem stanovené ukazatele.
Pravidelné vyhodnocení
V předem stanoveném období vyhodnocujeme naměřené hodnoty a připravujeme kroky nezbytné pro optimalizaci webu nebo reklamních kampaní.
Proč nesmí chybět webová analytika u žádné marketingové kampaně?
Zvyšuje efektivitu marketingových kampaní. Odhaluje slabé stránky webu. Poskytuje feedback marketingových plánů. Dokáže spočítat potencionální tržby, nutné investice a výsledné PNO
Jaké nástroje pro webovou analytiku používáme?
Google Analytics, Business Manager, PPC systémy (Adwords/Sklik), Hotjar, SmartsUpp.
Na co se zaměřujeme?
Přínosy měření a pravidelnéanalytiky
Pokud je pro Vás web více než online vizitka společnosti nebo investujete nemalé peníze do výkonostních PPC kampaní, tak byste měli výsledky a efektivitu pravidelně měřit a optimalizovat.
Jako minimální základ doporučujeme pravidelné měření s kvartálním vyhodnocením a následujícími optimalizačními kroky.
cílů webu
událostí
3 000 Kč / měs.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing