
Komunikační plánKomunikace.
Strategie. Cílení.
Strategie. Cílení.
Součást marketingového plánu nebo také opomíjená popelka. I to je komunikační strategie mnoha značek. Investujete také hodně do propagace, ale výsledky přes všechna správná nastavení váznou? Možná právě pro Vás je vhodná komunikační strategie.
Na co se zaměřujeme u komunikační strategie?
Klientský workshop
Analýza potřeb, seznámení s produkty, propagací, cenovou politikou, konkurencí i specifiky daného oboru.
Analýza trhu
Analýza segmentů, konkurence, produktů a služeb.
Analýza marketingových aktivit
Analýza marketingových aktivit klienta i konkurence (z hlediska propagace, produktů/služeb i pricingu).
Analýza cílové skupiny
Analýza chování zákazníků/cílové skupiny.
Jak postupujeme?
Proč jít dokomunikace s námi?
Provozujeme vlastní značku oblečení na několika trzích - správně nastavený komunikační plán je nutnou esencí úspěchu naší značky.
Máme bohaté marketingové zkušenosti, domácí i zahraniční marketingové vzdělání. Ovládáme mnoho online nástrojů, které nám poskytují cenná data.
Disponujeme týmem, který nám umožní provést profesionální analýzu ze všech stran marketingových potřeb.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#webdesign, #development, #ux/ui, #agency, #strategy