Online marketing specialist ‑ part/half time
Hledáme mediorně zkušeného PPC specialistu/ku (případně pokročilého juniora), který bude mít zájem o datovou orientaci pro správu ppc kampaní, jejich optimalizaci a následné vyhodnocení. Baví Tě techničtější oblast marketingu, především ppc kampaně a základní analytika? Tohle bude pozice přesně pro tebe.
Co požadujeme
-
Správa ppc kampaní (Google Ads, Sklik, Meta, případně i Linkedin, Pinterest atd.)
-
Vývoj a optimalizace marketingových funnelů
-
Správa marketingového rozpočtu a jeho alokace mezi jednotlivé kanály.
-
Analýza a vyhodnocení PPC kampaní
-
Vyhodnocování úspěšnosti kampaní na základě webové analytiky a klientských dat
-
Návrh a realizace výkonnostní strategie kampaní
-
Orientace v nástrojích (GA4, Hotjar, Google Search Console, Google Tag Manager, Looker Studio) či chuť se v kterých neznáš, začít orientovat
- Základní orientace v emailingových nástrojích- ecomail / mailchimp..
-
Napojování a propojování měřících nástrojů, tak aby vše skvělé šlapalo bude tvoje plus navíc
-
Marketingové myšlení, orientace a podílení se i na celkové strategii
-
Skvělá čeština a bezchybná gramatika
-
Spolupráce s ostatními odděleními
-
Chuť posouvat a růst s klienty dále, implementovat a testovat novinky z oboru
Co nabízíme
- Spolupráci na částečný úvazek - preferujeme spolupráci na IČO, ale nebráníme se jakékoli formě
- Kvalitní zázemí zaběhlé agentury
- Sympatický kolektiv, možnost částečného homeoffice ale preferujeme se 2x týdnu potkat v pražské kanceláři
- Příspěvky na networkingové akce, školení a další zlepšováky kariéry
- Vyváženou firemní kulturu (mladý kolektiv, moderní řízení ale tradiční přístup k businessu a práci)
- Rozsah hodin dle domluvy - preference okolo 80-120 hodin