Online marketing specialist ‑ part/half time

Hledáme mediorně zkušeného PPC specialistu/ku (případně pokročilého juniora), který bude mít zájem o datovou orientaci pro správu ppc kampaní, jejich optimalizaci a následné vyhodnocení. Baví Tě techničtější oblast marketingu, především ppc kampaně a základní analytika? Tohle bude pozice přesně pro tebe. 

Co požadujeme

  • Správa ppc kampaní (Google Ads, Sklik, Meta, případně i Linkedin, Pinterest atd.)

  • Vývoj a optimalizace marketingových funnelů  

  • Správa marketingového rozpočtu a jeho alokace mezi jednotlivé kanály.

  • Analýza a vyhodnocení PPC kampaní

  • Vyhodnocování úspěšnosti kampaní na základě webové analytiky a klientských dat

  • Návrh a realizace výkonnostní strategie kampaní

  • Orientace v nástrojích (GA4, Hotjar, Google Search Console, Google Tag Manager, Looker Studio) či chuť se v kterých neznáš, začít orientovat

  • Základní orientace v emailingových nástrojích- ecomail / mailchimp..
  • Napojování a propojování měřících nástrojů, tak aby vše skvělé šlapalo bude tvoje plus navíc

  • Marketingové myšlení, orientace a podílení se i na celkové strategii

  • Skvělá čeština a bezchybná gramatika

  • Spolupráce s ostatními odděleními

  • Chuť posouvat a růst s klienty dále, implementovat a testovat novinky z oboru

Co nabízíme

  • Spolupráci na částečný úvazek - preferujeme spolupráci na IČO, ale nebráníme se jakékoli formě
  • Kvalitní zázemí zaběhlé agentury
  • Sympatický kolektiv, možnost částečného homeoffice ale preferujeme se 2x týdnu potkat v pražské kanceláři
  • Příspěvky na networkingové akce, školení a další zlepšováky kariéry
  • Vyváženou firemní kulturu (mladý kolektiv, moderní řízení ale tradiční přístup k businessu a práci)
  • Rozsah hodin dle domluvy - preference okolo 80-120 hodin

Zaujali jsme Vás? Zašlete nám Vaše CV, profil či jakékoli doplňující informace na  [email protected]

Máme důvěru skvělých klientů

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12