Influencer marketing

Influencer marketing
Spolupráce.
Povědomí. Zacílení

Kdo by jej neznal. Influencer marketing je pravděpodobně nejmódnější forma marketingu vůbec. A my se mu pečlivě věnujeme již od roku 2014.

Oslovte influencery s námi

Novodobé public relations

Influencer marketing je prakticky formou novodobého PR.
Je flexibilní a realizovatelný od menších rozpočtů po kampaně s masovým zásahem. 

Jasný positioning a zásah

Správnou volbou influencerů docílí značka jasného positioningu a proniknutí do dané komunity. Reklama formou influenceringu je důvěryhodnější a zpravidla lépe přijímána oproti všem dalším médiím (síla WOM).

Od roku 2014

Byli jsme jednou z prvních agentur, která se influencer marketingu věnuje od roku 2014. Disponujeme databází stovek influencerů s osobní zkušeností. Známe hodnotu výstupů. Víme na co si dát pozor a jak by měla skvělá influencer kampaň fungovat. Díky zaběhlým procesům jsme efektivní co do času i cen za výstupy.

Na co sezaměřujeme?

1

Skvělá znalost značky

Základem naší práce u influencer marketingu je skvělá znalost značky (v případě, že je nedostaneme zadané se zaměřujeme na definici konceptu značky, stanovení cílové skupiny, positioning, USP, tonalita).

2

Pečlivý výběr influencerů

Dalším krokem je pečlivá práce na databázi potencionálních influencerů, zhodnocení kvality jejich profilu a úroveň/vhodnost obsahu.

3

Dobrý poměr cena vs. výkon

Oslovení influencerů, získání nabídek, porovnání a volba dle koeficientů ceny/počet followerů, ceny/reakce a dalších subjektivních hodnocení.

Co pro nás znamená
INFLUENCER MARKETING

Jako influencery obecně označujeme profily se kterými spolupracujeme jednorázově či na kratší dobu. Pokud spolupracujeme s daným profilem dlouhodobě, pravidelně a dotýká li se profil i dalších firemních aktivit (focení, účast na eventech, vystupování v médiích,...) hovoříme o ambasadorech.

Je rozdíl v tom, jaké platformy influenceři využívají? Za nás rozhodně ano. Časy se mění a zasáh s nimi. V době 2014 byl Instagram pouze doplněk k facebookovým profilům. Nyní je základnou influencer marketingu a do popředí vstupují další platformy jako např. TikTok, YouTube a další.

Analýza trhu influencerů
Brand awareness
Analýza cílové skupiny
Brand development
Návrh médií a vhodných formátů
Facebook, YouTube, Instagram, TikTok
Tracking značky

Chcete vědět víc?
Čtěte
náš blog

Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.

#marketing, #strategy, #sociální sítě

FENOMÉN INSTAGRAM. JAK JEJ VYUŽÍT V MARKETINGOVÉ STRATEGII?

Zobrazit více
Poptejte nás

Poptávka

Rádi probereme jak můžeme kreativně nebo technicky posunout vaší online prezentaci. Spojíme se s vámi co nejdříve od přijetí poptávky.

Kontaktujte nás


Adresa kanceláří

Beneficio Media, s.r.o.
Myslíkova 12
120 00 Praha 2

Získejte nezávaznou cenovou nabídku nebo konzultaci

+420 777 338 288