
E-mailingNewslettery.
Transakce. Konverze.
Transakce. Konverze.
Provozujete e-shop nebo jinak konverzně orientovaný projekt? Pak bude e-mailing jeden z hlavních zdrojů Vašich příjmů a my Vám s ním můžeme pomoci.
CO ZÍSKÁTE INVESTICÍ DO KVALITNÍHO E-MAILINGU?
Předání tonality a positioning
Slouží pro předání tonality Vaší značky a positioning.
konverzní "last click"
Transakční e-mailing může představovat "last click" konverzní bod.
Dobrý obsah dovede k akci
Dobrý e-mailing je jako novinový článek, předmět zaujme, obsah dovede k akci.
Formu péče o stávající zákazníky
Investice do získání nových zákazníků je mnohem vyšší než využití těch stávajících, a e-mailing je hlavní formou komunikace s nimi.
Nejlevnější akviziční platformu
Jedná se o nejlevnější akviziční platformu napříč celým online marketingem.
Na co se zaměřujemeu e-mailingu?
PROČ SVĚŘIT E-MAILING NÁM?
Pracujeme s většinou nástrojů (MailChimp, MailerLite a další). Máme programátorské zázemí a s technickým nastavením nám pomohou naši vývojáři (dokážeme pracovat se spoustou systémů či být lepším partnerem pro Vaše vývojáře než umí běžní marketéři).
Zaměřujeme se na transakční e-mailing i newsletter strategie.
Začleňujeme e-mailing do hlubších marketingových souvislostí a víme, že má své místo na několik pozicích napříč strategií STDC (See-Think-Do-Care).
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing, #ux/ui