
Dodavatelské kampaněÚspora.
Efektivita.
Nová partnerství
Efektivita.
Nová partnerství
Sháníte nové partnery, dodavatele, subdodavatele a další subjekty, které se Vám nedaří dlouhodobě oslovit? Kontaktujte nás, rádi Vám s hledáním pomůžeme.
Proč investovat do dodavatelských kampaní?
Úspora času, nákladů = vyšší efektivita
Zpravidla dosahujeme větší efektivity než je časově i finančně nákladné aktivní vyhledávání.
Vyšší ochota vyjednávat
Partneři získaní pasivní formou mají zpravidla vyšší ochotu vyjednávání.
Snadné získání nových partnerů
Ve velkém množství případů jsou dodavatelské kampaně poslední možnou formou jak získat nové partnery.
Na co sezaměřujeme?
Investujte do Dodavatelských kampaní
Za posledních několik let se setkáváme s velkým nedostatkem subdodavatelů a dodavatelů u našich klientů. A jelikož se většina vytížených nebo "nenucených" firem nezaměřuje na vlastní propagaci, je těžké tyto subjekty najít.
Stále častěji proto děláme kampaně, které mají za úkol najít nové partnery, subdodavatele, freelancery a další subjekty.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#webdesign, #development