Community management

Community management
Budování komunity.
Péče o zákazníka. WOM.

Ať už jste jógové studio nebo strojírenská firma, každá oblast má svou komunitu. A my se s nimi snažíme pracovat a využít je ve váš prospěch. Protože víme, že každá komunita je nositelem nejlepšího marketingového kanálu - WOM.

Co můžete v rámci community managementu získat?

Forma reklamy

Získat můžete nejhodnotnější formu reklamy - WOM.

Feedback cílové skupiny

Na sociálních sítích můžete získat i ten nejhodnotnější feedback, přímo od svých sledujících.

Brand awareness

Zvyšování vlastní brandawareness.

Na co se zaměřujeme?

1

Definice cílové skupiny

Definování správné cílové skupiny a vyhledání komunit.

2

Správný styl komunikace

Stanovení nosných komunikačních myšlenek pro šíření napříč komunitou.

3

Individuální přístup

Vyhrazení našeho přístupu k různým tématům rezonujícím v komunitě a jednotné vystupování.

NA JAKÝCH MÍSTECH SE
VĚNUJEME KOMUNITÁM?

Pracovat se svými komunitami můžete zejména na sociálních sítích - Facebook, Instagram nebo LinkedIn. To ale není vše, a smysl má sledovat také specializované fóra, komunitní webové stránky, profily influencerů či dominantních subjektů.

Facebook
Profily influencerů
Instagram
LinkedIn
Nejhodnotnějšífeedbackcílové skupiny
Komunitní webové stránky
Specializovaná fóra a skupiny

Chcete vědět víc?
Čtěte
náš blog

Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.

#marketing, #strategy, #sociální sítě

FENOMÉN INSTAGRAM. JAK JEJ VYUŽÍT V MARKETINGOVÉ STRATEGII?

Zobrazit více
Poptejte nás

Poptávka

Rádi probereme jak můžeme kreativně nebo technicky posunout vaší online prezentaci. Spojíme se s vámi co nejdříve od přijetí poptávky.

Kontaktujte nás


Adresa kanceláří

Beneficio Media, s.r.o.
Myslíkova 12
120 00 Praha 2

Získejte nezávaznou cenovou nabídku nebo konzultaci

+420 777 338 288