Byli jsme dva kamarádi z dětství, kteří se znovu potkali na začátku profesní kariéry díky projektu jednoho z nás - vytvořit značku spodního prádla založenou na eshopu a digitálním marketingu. To vyústilo k založení společné agentury Beneficio, 5 let jsme ji budovali a pak se rozhodli ji transformovat. Jak, proč a co od toho očekáváme?
KRÁTCE K HISTORII
Psal se rok 2008, kdy Jakub (spoluzakladatel Beneficia), rozjížděl rodinnou značku spodního prádla ELKA. Jako 18-ti letý měl koníček s ambicí dělat něco navíc ke škole a brigádám. Ze skromné vize i rozpočtu oslovil Vítka (spoluzakladatele Beneficia), který se ve stejném věku věnoval vývoji a pohyboval se v oblasti webdesignu. Ve zkratce došlo k tvorbě pilotního eshopu a základních grafických prací. Zhruba po 2 letech Jakub věděl, že je potřeba naučit se více pracovat s online marketingem. Po dalších dvou letech vlastního rozvoje a získání zkušeností obou z nás došlo ke tvorbě další verze eshopu a pokročilejšího marketingu. Právě zde vznikl nápad osvojené know-how nenechávat jen na úrovni jedné značky, ale paralelně získávané zkušenosti nabízet i dalším klientům a tím efekt multiplikovat. V roce 2014 jsme se rozhodli k založení full-servisové agentury Beneficio. Ta měla jasný cíl, umožnit menším a středním klientům dostávat služby, které se dostávaly značce ELKA a být tak jejich plnohodnotným partnerem pro jejich online i offline marketingové aktivity.