Lázně BechyněJihočeské
lázně s bohatou
tradicí
lázně s bohatou
tradicí
Do lázní jezdí lidé kvůli nejrůznějším zdravotním problémům a za odpočinkem. Protože se tak děje už stovky let, je toto odvětví potřeba rozvíjet a inovovat.
Podívejte se, jak
klientovi a značce pomáháme
Naším cílem bylo aktualizovat vizuální podobu lázní, díky tomu oslovit i mladší klientelu a poskytnout jí maximální množství informací moderním způsobem.
Redesign loga
a identita lázní
V rámci kompletního grafického manuálu bylo mimo jiné i určení konkrétních barev a fontů, tak aby veškerá komunikace lázní vycházela z uceleného dokumentu vizuální identity.
Správa sociálních sítí,
tvorba obsahu, kariéra,...
Nový facebookový profil slouží ke zveřejňování aktuálního dění v lázních, ale úspěšně jej využíváme i pro náborové inzeráty při hledání nových zaměstnanců lázní.



Medium a správa
reklamních i produktových kampaní
Pro větší podporu nové podoby lázní a rozšíření i mezi mladší samopláteckou cílovou skupinu jsme nastavili online kampaně ve vyhledávačích, které pravidelně přivádějí nové návštěvníky.
Relevantní návštěvnost
a kvalita obsahu
Web, sociální sítě i správně cílená reklama vytváří výsledky na které jsme patřičně hrdí. Již za 2 měsíce od spuštění nového webu bylo docíleno plné obsazenosti.
60K Návštěv
každý měsíc
každý měsíc
100% Obsazenost
v Q1 2019
v Q1 2019
4:45 Průměrná
doba na webu
doba na webu
Lázeňský informační
a prodejní portál nejen pro mladé
Hlavním pilířem nové identity lázní bylo vytvoření moderních webových stránek, které budou přívětivější pro mladší klienty a zároveň budou stále přehledné pro ty stávající.




