Generali Česká pojišťovnaON-LINE KAMPANĚ.
KREATIVA. VIDEO.
TVORBA MIKROWEBU.
KREATIVA. VIDEO.
TVORBA MIKROWEBU.
Pro Generali Českou pojišťovnu jsem měli možnost v poslední době připravit hned několik kampaní složených jako ze statických, tak dynamických formátů a to celé včetně mikrowebu pro aktuálně běžící kampaň na autopojištění. Podívejte se, co všechno jsme připravili.
PODÍVEJTE SE, JAK
KLIENTOVI A ZNAČCE POMÁHÁME
Naším cílem bylo vymyslet a připravit kretivní kampaně pro letní cestovní pojištění a následně navázat podzimní kampaní pro pojištění vozidel s novými asistencemi. Co vše to obnášelo?

KREATIVNÍ KONCEPT, TEXTY NEBO TOČENÍ VOICEOVERŮ
Vše začína u návrhů a příprav myšlenek. Připravili jsme celkem více než 20 variant, ze kterých se nakonec realizovalo 12, pro které se připravily jak stické, tak dynamické reklamní formáty.
Přehrajte si ukázky rádiových spotů
Ukázka
Ukázka
500+statických bannerů
80statických brandingů
35video spotů a bumperů
KREATIVNÍ A DYNAMICKÁ MICROSITE PRO PODPORU KAMPANĚ AUTOPOJIŠTĚNÍ
Součástí přípravy kampaně pro autopojištění bylo také vytvoření kreativní microsite jako hlavního přistávacího boduze všech reklamních formátů.


BANNEROVÁ KAMPAŇ PRO CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ A AUTOPOJIŠTĚNÍ


Dynamické formáty a videa pro sociální sítě
STATICKÉ I DYNAMICKÉ FORMÁTY PRO BRANDING MEDIÁLNÍHO PROSTORU
Jednou ze stěžijních částí obou kampaní bylo také vytváření brandigů a to jak v běžných statických variantách, tak také v dynymických, jako double nebo stírací brandingy.