
Brandové PPC kampaněReklama. Značka.
Povědomí. Prodej.
Povědomí. Prodej.
Čím se liší brandové kampaně od výkonnostních? Nejsou optimalizované na konverze, ale na počet zobrazení, potažmo dosah a četnost reklamy. Pro brandové kampaně můžeme volit ze spousty cílů, jako je zvýšení brand awareness nebo například reposiotioning značky nebo uvedení nového produktu.
Co získáte investicí do brandových kampaní?
Zapamatovatelnost značky
Zasazení vaší značky do Top Of Mind cílové skupiny.
Budování pozice na trhu
Seznamování nové cílové skupiny s vaší značkou a budování pozice na trhu.
Brandová strategie na míru
Správné nastavení brandové strategie s ohledem na požadovaný positioning Vaší značky.
Oslovení nového publika
Masivní zásah vybrané veřejnosti.
Zvýšení důvěryhodnosti
Dopad na důvěryhodnost značky směrem k zákazníkům i dalším stakeholderům (dodavatelé, odběratelé, zaměstnanci, investoři).
Na co sezaměřujeme
Proč brandovékampaně
Často se jako vyhodnocení úspěšnosti brandových kampaní používá tzv. TOP of mind v dotazníkovém šetření, tedy, jestli váš brand vyskočí zákazníkům na prvním místě. Dalším vyhodnocením může být právě změna ve vnímání vaší značky v zákazníkově mysli.
Brandové kampaně kladou důraz na kreativu, skvělé copy i propracované sdělení, které musí zákazníkům zasadit to správné semínko vnímání vaší značky.
2 900 Kč / měs.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing