
Analýza klíčových slovDohledatelnost.
SEO. Optimalizace.
SEO. Optimalizace.
Analýza klíčových slov představuje základní stavební kámen online marketingu. Potřebujeme ji nejen pro SEO, následnou OnPage i OffPage optimalizaci, ale také pro PPC kampaně či další marketingové plánování a rozhodování. Navíc, všechny v marketingu by mělo zajímat co lidé hledají, jak tomu říkají a na co se ptají.
JAK PŘISTUPUJEME K ANALÝZE KLÍČOVÝCH SLOV?
Analýza trhu a seznámení s klientem
Začínáme detailním workshopem s klientem - ptáme se na produkty, služby, daný segment, konkurenci a souvislosti.
Analýza klíčových slov
Tvoříme analýzu klíčových slov na základě dostupných dat od klienta, našeho doplnění a návrhů klíčových slov ze systémů vyhledávačů.
Analýza konkurence
Analyzujeme konkurenci a její výběr klíčových slov a long tail výrazů.
Následné zhodnocení stavu
Databázi (zpravidla o několika stech zápisech) filtrujeme, řadíme dle relevance, vhodnosti pro klienta a zohledňujeme i reálnost dostání se na přední pozice daných klíčových slov.
Výběr nově sledovaných klíčových slov
Po diskusi s klientem vybíráme klíčová slova, na která se zaměříme v OnPage optimalizaci, OffPage, v PPC i dalších reklamních nástrojích.
Nastavení monitoringu
Na daná klíčová slova nastavíme monitorovací systémy.
Proč investovat do kvalitní analýzyklíčových slov?
Poskytuje důležitá data o hledanosti Vašeho produktu/služby a s nimi spojené vedlejší dotazy. Je základem pro správné nastavení SEO - optimalizace pro vyhledávače a PPC reklamu. Zobrazuje trendy ve vyhledávání, zohledňuje sezónnost a poskytuje data o konkurenci. Slouží jako podklad pro další online marketingové plánování.
Do analýzy rovnou zahrnujeme doporučení na OnPage SEO. Analýzu tvoříme s předpokládám jejího využití ve všech formách online marketingu a proto je rozsáhlejší.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing