
Analýza chování uživatelů na webuAnalyzujeme.
Navrhujeme.
Optimalizujeme.
Navrhujeme.
Optimalizujeme.
Sledujeme chování uživatelů na webu. Zjišťujeme slabá místa, která je potřeba optimalizovat pro vyšší výkon webu. Dozvíte se tak, proč například v nákupním procesu opouštějí uživatelé stránku nebo proč neodesílají Váš kontaktní formulář a doporučíme konkrétní zlepšující kroky ke zvýšení efektivity webu i reklamních kampaní.
Co získáte analýzou chování na webu?
Informace o návštěvnosti
Více informací a feedback ohledně návštěvnosti jednotlivých stránek.
Data pro úpravy webu
Data pro web developery a SEO specialisty.
Data pro vyhodnocení efektivity
Zpětná data pro online marketéry.
Data pro optimalizaci nákladů
Zvýšení efektivity marketigových kanálů a optimalizaci nákladů.
Co je typické proOptimalizaci
Při sledování chování uživatelů na webu vyhodnocujeme efektivitu z pravidla ve dvou rovinách. Nejprve se zaměřujeme na hromadné údaje v podobně klikacích a scrollovacích map, abychom tak získali obecnou představu, kam až se uživatelé dostávají a kde nejvíce klikají (nebo naopak kde neklikají, ač by měli).
Následně vyhodnocujeme konkrétní cesty uživatelů na webu díky video záznamům jejich chování. Cílem je vždy vypozorovat a odhalit slabá místa webu a následně navrhnout patřičné kroky pro jejich vylepšení.
4 900 Kč / měs.
Chcete vědět víc?Čtěte
náš blog
náš blog
Pravidelně píšeme tematické články. Vpravo uvádíme relevantní výběr a na všechny články se můžete podívat na našem blogu.
#marketing, #ux/ui